úterý 22. října 2013

Přivítání

.....Ahoj,Ahoj.....

O mě - jako člověku 

Vítám Vás u mě na začínajícím blogu, snad nebude chyba se po večerech, nyní už chladných a mrazících mu věnovat. Mé jméno je Kateřina,Už 23 let žiji prozatím v Havířově s trvalým bydlištěm v menší části vesnické ale přechodně na sídlišti ukryta v paneláku alelůůůja. Né, že bych klid vesnice neměla ráda to naopak ale pohodlí bytu je znatelné. 
    
 Mám několik různorodých kreativních zájmu a největší mou láskou je focení.  Dále pak různorodá "handmade" činnost od korálkování až po vyrábění přírodní kosmetiky (balzámky na rty, odličovací mléka .... ) dále pak nehtění a dělání gelových a porcelanových nehtíků, líčení sebe a kamarádek ...... atd atd prostě jsem holka se spoustou zájmů. 
  Ráda čtu, koukám na filmy a hlavně ty klasiky černobílé, procházkuji se svou milovanou psicí, mám lásku k autům, motorkám dokonce sem poslední rozvařila což je zázrak všech zázraků. Aneb pár let zpět se báli nechat mě uvařit vajíčka aby neshořel barák. :D Kulinářské umění je v takové fázi kdy si i nyní troufnu upéct nějaký ten dort. Takže jde to radikálně do předu ale i mistr tesař se utne. Takže i já něco s packám a někdy to končí v tobogánu záchodovém.

Další mou láskou je láska k hudbě aneb co zní mým uším - odpověď asi vše ale ráda se zaposlouchávám do JAZZU se skleničkou červeného vína, uvelebím se do vodorovné pozice a jen tak relaxuju.  

A na co se na mých nových historických stránkách dočtete bude toho spoustu zatím to mám v makovici a snad i realizace bude podle mých představ :)) Takže se budu se na Vás těšit a zatím papáčko :)) 

S pozdravem



2 komentáře:

  1. Jééé, ty jsi z Havířova? Já si říkala, jak sis mě přidala na Googlu, že ten obličej znám. :D Sice nevím odkud, ale byla jsi mi povědomá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. )) ano Havířov bydliště mé :) a je to dost docela možné že jsme se někde potkali ;)

      Vymazat