středa 23. října 2013

AU-Pair

Ahoj, Ahoj :))

Ano a je to tady :)) pomalu ale jistě začínám realizovat "blogerské" stránky dneska jsem se celý odpoledne až do nynějška rozčilovala s "dizajnem" a je to docela fuška vám povím :)) No na začátek dost vykecá-vání a útěk od daného tématu a to je mé srdcové téma AU-pair :))


Na začátek chci Vám objasnit, že to je můj velký a aktuální sen vycestovat jako AU-pairka do USA za tu louži Ale má bariéra je bohužel anglický jazyk a to sem se ji učila od druhé třídy ještě na ZŠ. A neumím lauter nic krom otřepaných frázích jako je typu :
"Jak se jmenuješ? Mé jméno je ..., Co je tohle, to, tamto, a docela dost mám slovní zásobu názvy ovoce, zeleniny, barvy, zvířata atd"
 ale komunikace tak s tou sem sem si bohužel nepotykala :)) Což mě mrzí ale hodně jsem googlila,youtubovala a nalezla jsem spoustu užitečných stránek. Takže jsem se vrhla do studia sama a uvidíme jak mi to půjde :D haha pokud by měl někdo další typ jak si AJ šprechtění osvojit šupky šup tipy sem. Budu jen a jen nesmírně ráda :)) Tak mě napadlo vytvořit tady nějaký ten odkaz na společné učení třebas by mi to šlo lépe, a pokud je tady nějaká slečna se stejným plánem jako já vycestovat do USA jako au-pair tak mě může kontaktovat a můžeme k cíli vysněnému dojít společně :)) Páč já se jen tak nevzdám a v tomhle neznám slovo nejde. Myšlenka jak si představím mapu "jůesej" ani nevím kam bych se chtěla podívat první: 
San Francisko, New York, Las Vegas (třebas vyhrát nějakou kačku),  Washington DC,  Hollywood, Texas, či se vykoupat někde na slunečné Floridě projet se po Route 66,  ach na večer mé srdce plesá a plesá .... Vidět to, cíti to, žít tam, ale zatím si jen sním a sním a sním......
Ale věřím že si ty místa nafotím a nějak se tam dostanu, a zrovna i můj FB hlásí zprávu a tam bliká od mého prvního virtuálního kamaráda ze San Franciska jménem Bryan ... hahah něco na těch silách pozitivního myšlení bude, třebas nějaké znamení, že mi je to souzené. No nic já se pro dnešek loučím ....

                                                           S pozdravem




9 komentářů:

  1. Ať se Ti v USA líbí, užívej co to jde!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zatím ve hvězdách zda se mi tam bude líbit. :))

      Vymazat
  2. Veľa šťastia pri samoštúdiu anglického jazyka a taktiež aby sa ti naozaj v USA páčilo :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát :)) mno poslední dobou lelkuju :(
      :))

      Vymazat
  3. tesim sa na pribehy!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. To všechno zní jako pohádka. Moc ti přeju, aby ti to všechno vyšlo. Vsadím se, že až v USA budeš, za chvíli začneš (okolnosti tě donutí) mluvit jako rodilý Američan ;-).
    Vivi
    Giveaway Starbucks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to je pohádka ale snad si ta má pohádka nejde šťastný konec.

      Vymazat
  5. Dopuručuju sledovat filmy a seriály jen a jen v angličtině.. Na začátek si dej klidně české titulky, ale snaž se poslouchat. Pak přejdi na anglické titulky a nakonec úplně bez. My na škole bohužel už pr let nemáme aj, ale já se cvičím takto. Hodně to pomůže v přízvuku a frázích používaných v běžný mluvě.. to z knih moc nenačteš :) Přeju ti, ať ti to dopadne. Kdysi jsem si to taky přála.. Teď bych tam ale brala spíš nějakou normální práci, neb jejich děti jsou dost rozjívení :-D

    OdpovědětVymazat