úterý 12. listopadu 2013

Rozbalování NailBoxu- listopad 2013


Čauky mňauky kočandy. Po delší odmlce tu mám první článek týkající se kosmetiky. Sice je to kosmetika zaměřená na ruce ale upravené nehtíky jsou moc fajn :)) Né jak ty moje heblátka se kterýma se nedá domluvit. Ale jsem ráda, že zrovna já alespoň dělám nehtíky krásnější známým, a zákaznicím po okolí :))

Dole bude i video o rozbalování NAILboxu omlouvám se úmyslně jsem zrychlila video bylo strašně dlouhé. :D

Ale teď k tomu hlavnímu tramatadááááá. 

Balíček mi došel před polednem 11.11.2013 tudíž včera jenže mi umřel internet nemohla jsem hned zapsat první dojmy. Tak tedy na úvod balíček byl vzorově zabalen :)) A při otevření na mě vykoukla bílá čtvercová krabička a nápaditým krásným podzimním zdobením jak uprostřed tak i po růžkách krabičky. První dojem KRÁSA.


Po otevření na mě vykouklo šampoňovozlatavě bílé průvodní psaničko zabaleno naprosto "sladce" jen koukejte. Někdo si dal hodně záležet takhle mašličkovat průvodní dopisy.


Při prohrabování se modrou smrští modrých papírkových  blbůstek jsem nalezla:

Multifunkční tyčinky na nehty a kůžičku kolem nehtů, 3D NAIL stickers nálepky na nehty květy,
Easy nail art speciální samolepky na zdobení nehtů, samo-lepící šablonky na nehty pro snadnou francouzskou manikúru, Tipy na nehty AIRBRUSH, Orly-lak na nehty, kávové mýdlo, skleněný pilník na nehtíky. 

Jako první se zaměřím na tyhle multifunkční tyčinky. I když se věnuji tvorbou nehtíků s tímhle jsem se seznámila poprvé a udělalo to na mne dojem. Né jenže to hezky vyčistilo nehtík z druhé strany ale i zaoblil a za-pílničkoval mou uštíplou hranu nehtu. Při googlovaní jsem na na stránkách www.kron-style.cz našla balíček po 12ks za cenu 99,- kaček tyhle tyčky jsou už z obou stran a myslím že si je po spotřebování a o-rašplování  objednávám znova.  :)) 


Pak jsem hrábla dál a vyhrábla jsem tyhle tři lepítka na nehtíky. 




Jako první si přiblížíme: Samolepící šablony na francouzskou manikúru a upřímně tuhle pointu jsem nepochopila :)) máme 10 prstíků a v pytlíčku bylo jen 5ks. vrátila jsem se o pár let zpět do pubertálních let a vzpomněla jsem si že jsem používala tyhle lepíky na druhé použití ale vždy ta druhá ruka byla mázla neboť už to nelepilo tak jak by mělo. Věčná škoda ale hatit nic nebudu třebas to bude více lepit nebo použiji své na druhou tlapku nehtíků. Já osobně šipku jako francii nemám ráda ale na umělých nehtech to vypadá "zvláštně"+"zajímavě" holt každému se líbí něco                                                                                       jiného. Cenu jsem bohužel nenašla omlouvám se :)) 


Druhé tady máme EASY Nail Art speciální samolepky na zdobení nehtů s aktuálním motivem padlých hnědavých lístků. Které na mě působí hezky, škoda jen že to je jen v jedný barvičce neboť podzim je plný barev uvidíme jak to zkombinuji a vyřádím se :)) Sem zvědavá jak se sněmy bude manipulovat. Cena je na stránkách:  http://www.kron-styl.cz/easy-nail-art-c-4-zlata_p1873. :)) kolem 60,-kaček plné balení 
A do třetice všeho dobrého ??? :)) tady máme 3D Nail STICKERS nálepky na nehtíky květy. Působí na mě mile a oživím s nimi lístečky co jsem dostala v tomhle boxíku taky. Líbí se mi ta žlutá doplněna o mírné třpytečky. Tyhle květy jsou moc vyvedené ještě se uvidí jak budou držet :)) a když nebudou zapeču je gelem v pekárně :)) 

Skleněný pilník Blažek. Jsem velmi ráda že mi dorazil nezlomený byl pečlivě vložen do papírkové smršti takže putování zamnou přežil DPDčko :P cestování. Jsem ráda za něho neboť 2-3 dny jsem si svůj polámala a docela mě naštval neboť kamínkový od "swarovského" zamrzí a ještě ke všemu když jsem ho dostala dárkem :( kruciš ale tahle náhrada přišla hold vhod. 

Tipy na nehty AIRBRUSH tyhle tipy na mě v prvním dojmu udělalooo waoouuw a nehorázné nadšení :)) Těhle dvacet tipů vypadá báječně ale při otevření a přirovnání k mým nehtům přišlo malé zklamání a to tím že při přiložení tipu na nehet je bílá škvírka kde kočkovité vzory schází a jelikož nejsem příznivcem extrémních drápků určitě si je budu muset ucvaknou. Takže budu muset použít černý lak a gepardí skvrnky domalovat do škvírky nedělám to jen u těhle vzorů ale je to problém všech ... :)) ale nic až tak hrozného co by se nadalo zvládnout za pár minutek :)) Cena tipu je opět na stránkách                 www.kron-styl.cézet :)) v balíčku je 70ks za cenu 99,- kaček 

Předposlední věc co jsem nalezla je lak od firmy ORLY-odstín Grand Dame 42484 //peel here 
lak na mě působil převážně hezky né jenže je vyroben na přírodní bázi bez toxických látek. Ale i příjemná pogumovaná rukojeť je parádní na omak a manipulaci příjemná. Vo tom žádná. :)) Lak působí přirozeně na okraji nehtu na "francii" je parádní a lepší než výrazně bílý lak ale při zkoušení laku na celou plochu nehtu mě zklamal čárkovaným efektem, druhé přetření čárky zmizly, takže už to bylo v pohodě. Nemohu tenhle výrobek hatit jiné odstíny jsem nikdy nezkoušela. Tak nevím zda nemají jiný kartáček či štětinky a zda jestli nemají jinou konzistenci :)) Určitě ale obětuji a zkusím jít do nějakého odstínu abych mohla posoudit. I když sem se zařekla že přes 300,- bych do laku nedala ale láká mě vyzkoušet jiný odstín. Takže uvidíme zda nějaký bráška lakový přibude. Cena cca: 310,- 


A poslední věc co jsem nalezla bylo: Kávové mýdlo Auroville. Které bylo originálně zabaleno v listu z banánovníku působilo to na mě úžasně mám ráda tyhle přírodní věcičky.... a příjemně mírně kávově to voní. Nemám ráda tyhle tuhá mýdla ale je pravda že je na 
od-čekávání příjemné. Po umytí tlapek byly příjemné a nemusela jsem použít žádné mazátko krémové. :)) Což bylo parádní.  Cenu jsem nalezla na stránkách: http://www.biooo.cz/mydlo-kava-m-bon-auroville-auroville-p-4122.html za 69,- kaček 
nebo: http://www.auroville.cz/prirodni-produkty/45-Prirodni-mydla/Coffee kde se cena pohybuje kolem 109,- kaček



Celkové hodnocení:  Na mě působilo celkem dobře krabička obsahovala 3 plné produkty mýdlo, pilník, lak ORLY což bylo supr ale těch 5 vzorečků ... co říci 4 vzorečky supr- ucházející ale ten 1 vzoreček jsem v rozpacích normálně. Tipy gepardí za mne velké ano proč ne. :)) Nálepky jak již lístečky tak květinky vypadají hezky kombinace k sobě ladí, multifunkční tyčinky fajnové. Ale co vůbec nechápu 5 ks lepíků na nehtíky (špičatá francie) ty tam byly dány asi bez rozmyslu takže tohle jsem nepochopila a nerozumím pointě. To jediné mi asi vadilo a co bych zhatila :)) Ale krabička plná překvapení byl lepší průměr i když minulý balíček na mne působil lépe. Až na ty lepíky nemám proti němu vůbec nic špatného. Za mě supr-drupr. 



moje Youtube blábolání :)) a otevírání Nailboxu






A jak se Vám krabička plná překvapení líbila ???  Objednáte si další Nailbox??? Jaký je Váš názor.

Objednávat můžete na stránkách: http://www.nailbox.cz/

Cena balíčku je 299,- a výše balíčku se pohybovala kolem cca 500,- 

Děkuji Týmu NailBoxu za krásnou krabičku překvapení a díky za 1 příležitost k recenzování. 

Mějte se holky krásně a skládejte básně :)) a hezké nehtíkování Vám přeji.








4 komentáře:

  1. Strašně se mi líbí to zrychlené video... :D Je to super... :)
    Jinak pocity z krabičky jsem měla stejné, ale po vyzkoušení laku... No pro mě je ten lak hrůza... :( Škoda...
    Celkově jsem od krabičky asi čekala až moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten lak je fakt šílený :D a o schnutí ani nemluvím :/ :))

      Vymazat