čtvrtek 26. prosince 2013

6 statečných řasenek, která z Vás je nejlepší ????



Ahojky krásky :)) 
dneska jsem se rozhodla udělat takový malý souboj mých řasenek a jak dopadl :D no krom toho že mám vypucované oko do zlatova z neustálýho odličování a sušení tak dobře :D Předem říkám že řasenky velice ráda střídám takže používám jak kdy a jakou mám náladu na natočení řas jak se zrovna nalíčím atd :)) vrhneme se rovnou na to 



V hlavních byly značky:

MiSS sporty: PUMP UP BOOSTER ............. pořizovací cena: 89,.

MaXfactor: Max Factor Masterpiece MAX................ pořizovací cena: 249,-

Astor: PLAY it BIG ......................... pořizovací cena: 219,- 

RIMMEL: skandaleys ...................... pořizovací cena 99,-

essence : get BIG lashes ...................... pořizovací cena 79,-

Maybelline: the COLOSSAL volum´ EXPRESS mascara ....................... pořizovací cena 199,-


všechny řasenky jsem nanášela ve dvou vrstvách :)) (1 obrázek oka nahoře je nulové nenálíčené očo)

miss sporty:
tahle řasenka mě v letních dnech vůbec nenadchla sice nevím zda to bylo unavenými řasy z horka ale v létě sem nepoznala žádný rozdíl mezi načerněním či nenačerněním řas. V zimním období už funguje drobátko lépe. Tahle ta modravá lahvička s parádním kartáčkem ale nesnese vodu má být voděodolná ale "prd" padlo mi na něj pár vloček snížku a mršky řasy se slepily a uvadly. :/ ale na běžné nošení v tomhle to počasí bez snížku to ujde, nedrolí se a vydržela i párty. Za malý peníz výhodná. :))

MaXfactor:
Tahle ta černo zlatavá lahvička je jednou z mých oblíbených řasenek a při natrefení v krámě drogérce se k ní vracím když mi řasenka dojde. Perfektní kartáček, krásné natočení, maximální výdrž, peckovní prodloužení. Za mne mohu velmi doporučit. S cenou pro někoho už to může být docela horší ale tahle ta krasotinka nezklame :)) S velkým D doporučuji. 

Astor:

Tahle to řasenka má také něco do sebe s prodloužení řas si moc neporadí ale do šířky ano :)) hezky dodá řasám objem díky tomuhle jumbo kartáčku horší manipulace v krajíčkách oka. Mrzí mne že drolkuje se a opadává :takže moc dlouho nevydrží :( / a není to stářím dělala mi to hned od začátku nevím zda jsem narazila na špatný kus nebo to dělá každá :/ 

Rimmel:

Zelenkavý skvost :) Sice spolu jsme krátce tedy přesněji od Vánoc :)) nadělil mi ji ježíšek. Ale s touhle kráskou už nyní vím že si budem rozumět. Parádní kartáček, krásné načernění, parádní výdrž, pěkné natočení .... Tahle ta "esmeralda" k ní nemám co bych vydchla a za akční cenu 99,- kaček no nekup to !!! Velice doporučuji. 

essence:

Tahle ta řasenka mě nadchla za pořizovací cenu za pár kaček. Mírně osmičkový kartáček dodá hezký objem, hezká výdrž natočených řas. Také nemám co bych ji vydchla nenapá mě nic co bych mohla hatit :)
za málo peněz docela dosti muziky. :)) 


maybelline:
 S tímhle sluníčkem žlutým sme si sedly a padly jako prdel na hrnec :D Má řasenková stálice. Mám ráda výrazné řasy, které nevypadají přirozeně ale vše do určité míry vše moc škodí :P ŘASENKA dodá krásnou délku, přidá na objemu, 100% vydrží řádnou celovečerní párty bez toho aby řasy uvadly, neopadává, parádně načerní a zvýrazní mrkací vějířky... na tuhle krasotinku nemám co bych řekla křivé slova mě nenapadají :D Prostě kdo chcete paní řasenku z velkým Ř šáhněte po ní vřele doporučujíííííííí :))

A kdo z 6 statečných řasenek vyhrává prvenství ???
Těžko řící každá má do sebe něco čím mě zaujaly ale když to vezmu podle mé oblíbenosti. Tak mé pořadí by znělo takhle. 

6. místo:Modráska od miss sporty 
5. místo bych obsadila řasenku značky essence
4. místa by se dočkala objemový řasenka Astor
3 místo bych dala Maxfactoru za elegána :))  
2. na druhé místo bych šoupla RIMMElku ESMERALDU :)) 
1. prvenství má jednoznačně Maybelline sluníčkový poklad  

mějte se krásně :-* a nezapomínejte na GA, která probíhá na mém blogu. 





A mrkněte ještě na blog http://leniesek-shootingstar.blogspot.cz/2013/12/vanocni-giveaway.html také tam probíhá GA kdo má chuť soutěžit může. 













4 komentáře:

  1. u mňa je na prvom mieste tiež maybelline,kupujem si one by one a je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani se nedivím :)) hihi dneska jsem si ulovila "mayjku" :D hned s kámoškou "bejbylipsem" :)) řasenka užasňák ale sklamání z balzámku :/ :))

      Vymazat
  2. Já osobně mám tuhle maybelline ráda, ale na té tvé fotce se mi to moc nelíbí. Nevím jestli to způsobují 2 vrstvy, ale máš ji takovou žmolkatou. Nevím, jestli bych ji dala na 1. :)
    ale pouzemůj názor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím ten den mi žmolkovaly všechny nevím čím to je :/ :)) ale rozhodně i přesto mám tohle na očích ráda :))

      Vymazat