neděle 5. ledna 2014

Kecací chvíle s informací ke giveaway

Ahojky krásky, na úvod chci POGRATULOVAT výherkyním v soutěži giveaway :)) Já výsledky znám a zítra dodám výherní kartu s fotkama jak proběhlo losování :))

Dále na úvod se omlouvám za dlouhou prodlevu ale prázdniny jsem trávila skoro všechen čas mimo PC a když už sem se k tomu dostala pchééé lenora mě velice přepadla.

 Tím pádem chi mírně opožděně popřát do toho roku .Vše nejlepší do nového roku 2014 hodně lásky spoustu štěstí a pevné zdraví. a dálle to znáte prostě vše nejvykutálenější a nejlepčejší. :)))) 

a sobecky jsem si sobě neskutečnou trpělivost. "musím se o to prostě podělit" Trpělivost budovanou na člověka, kdybych mohla ihned bych darovala nevratné zboží ........ SOUSEDA ano souseda z velkým S. Nejedná se o žádného staršího  fousatého zatrpklého pána. Nýbrž je to pán v nejlepších letech ze smyslem pro humor a patro výše přímo na demnou ...... ale tohle je už na zabití za 5 měsíců znám už každý díl pořadu "na stojáka" na z paměť  a uvítací melodii tak na í už mám kopřivku :D De-no denně od 22:30 do brzkých raních hodin furt furt furt pořad stoják :D do toho nepočítám jeho strašný dupání a chozeních po patách. A když si přihne vykřikují se zde i neonacistické pokřiky. Je to holt soused, kterýho by ste si přáli každý ráno to máte i s budíčkem svěží melodie a v 6:20 vá tady dělá diskotéku i v neděli :D
       Zrovna při daltování článku slyším jeho semné našlapování po špičkách :D ale fakticky poslouchat to 5 měsíců každej den je fakt děs :( :D tak proto jsem si nadělila tu nehoráznou trpělivost.... tohle fakt muselo ven páč já na to jako kdežto holka z vesnice mám ráda klid i když ten tam taky moc nebyl :D :D

Takže papáčko a a zítra se těšte na smršť článků :)) 
* vyhlášení giveaway
* co mi nadělil ježíšek k Vánocům 2013
* sbírka laků na nehty i "video na jůtub"





2 komentáře:

  1. Super, už se těším, až zveřejníš články.

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším na další články a my máme za sousedy, co mají nelegální hotel :D jako, taky pecka, když dupou po terase nad náma ve tři ráno ;D takže tě naprosto chápu!

    OdpovědětVymazat