čtvrtek 9. ledna 2014

Co jsem dostala k VÁNOCŮM 2013

Ahojky krásky, takže další článek se bude týkat :)) tramtadadáááá :P :)) Co jsem našla tedy pod stromečkem roku 2013. I za mé zlobení a rampelničení v tomhle roce byl ježíšek velmi štědrý :)) Tak vrhneme se do toho... Jóó ńež začnu chci říci, že první rok co nebydlím s milovanými rodiči. Takže dárky převážně obsahovala " výbava do kuchyně " za ní sem nesmírně ráda :))

Jako první sem si přála a zmínila jsem se před Vánocmi, že bych si přála nalést pod křakem ruční mixér na mou milovanou bramborovou kašíííí mňaminy mňam :)) a ehjle jelikož doma jsou neviditelní hodní skřítci kteří hezky, pošeptaly do ouška ježíškovi co bych si přála tramtadadáááááá našla jsem ho tam. :))
Jako dalšího kuchyňského pomocníka jsem nalezla: Tyčový mixér to abych prý už mamku neotravovala s půjčováním :D na jahůdkový koktejlík :D :D když von je tak dobrej a díky ježíškovi se v létě nemusím tázat :P zda mi ho půjčí pááááč já dostala lepčejší a krásně červenej, který se mi hodí do kuchyně. A je to tenhle:

omlouvám se neautetické fotky jenže blog opět stávkuje a nechce mé mnou fotky vyfocené nalézt grrrrr za chvíli s toho tady vybublím. :/ Ale když už jsme u toho bublání jako další kuchyňský dáreček obsahovala velikánská sada na výrobu domácích bublivých pitiv :))
 k soda streamu byl ještě balík * 3 litrové flašky * 3 ovocné pří-chutě do domácí sodovkárny :))
s tohohle mám nehoráznou radost. 

Nehoráznou radost mi uděl flakónek s přenádhernou vůní která mi voní až po mírném odvětrání začátek parfému mi smrdí jako ryba :D :D ale poté  úplně neskutečně nádherně voní . Vůně vydrží vonět 2 dny což je neskutečné i po omydlinkování tedy umytí :)) voní slaďounce ale přitom svěže achhhh prostě paráda neskutečná. S touhle značkou parfémku sem se setkala poprvé a ihned jsem o něm hledala informace páč předčilo mé očekávání a zkušenosti s mými parfémy převonělo to i mou oblíbenou britney "spírsovou" :)) 
bližší informace naleznete na stránkách: http://www.parfemyessens.eu/


Dále mi ježíšek donesl: tyhle řasenkové krásky a k žluté  "mejbilín" mi přinesl i Baby Lips 




  

další kosmetický dáreček byly tyhle laky na pazurky :) tyhle jsem si vybrala sama a ježíšek to jen originálně zabalil :)) více se dočtete ve sbírce mých laků plus tam bude nějaký ten tag :))

ich och uch a další kosmetickým bylíčkem byla dárková sada od L´oréalů :)) jelikož můj Nutri gold sice je pro starší pleť 30 plus ale mě 100% vyhovuje  i když mi je čtyřiadvacet :D a nyní v zimě je tahle mateří kašička pro mne jednoznačná volba.
dále k tomu v sadě bylo čistící rozjasňující odličovací mléko s příjemnou vůní  k tomo make up odstraní perfektně ale zatím používám odličovač od Rimmelu  a zatím mi to stačí :)) takže po do-potřebování se vrhnu s chutí do tohohle :))

A poslední v "uvozovkách" kosmetika je tahle Balea určitě to kočky znáte :)) vlhčené ubrousky :)) 


A posledních pár dárečků byly paměťová karta do caňoura zrcadlice :/ přála jsem si class 10 a ježíšek mi donesl 4 takže opět videa v HD nebudou :D :D  
dále to byla fialová vázička s tímhle krásně květinovým vzorem :)) 

Dále pak to byli finanční dárky v obálkách, prací kapsle Ariel s trojtou silou odstraňovač skvrn :D páč sem nehorázný čuně a aviváž  a poslední  dáreček losy na SPORTKU na 3 tejdny :)) a žádná výhra klasika :)) 

Mějte se krásně holky a pápá u dalšího příspěvku :)) 
















15 komentářů:

  1. Očividně si byla taky hodně hodná, hezké dárky.
    A co se týče fotek, zkus to nahrávat přes http://imageshack.us/, přihlásí tě to přes FB, jenom nahraješ fotku a pak na blog hodíš přes nahrávání fotek odkaz. Funguje to skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihi možná tak sem byla zlobr :/ :)) a děkuji za radu zkusím to určitě nevím proč nechtěl načíst ty dvě fotky umpalumpa to je :D :))

      Vymazat
  2. Super dárky, ten bílej lak mám taky :) Baby lips :) krásný dárky všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, a tahle 51 stojí za houby nepadly sme si do noty :/

      Vymazat
  3. Krásné dárky, Ježíšek se činil :) Ten modrý lak se mi líbí a moc :D Nutri gold je fajn, taky ho mám, ale není od 30+, ale od 25 ;) a ta jeho vůně, tomu se teprv říká voňavoučký krém, akorát se nemá moc rád s makeupem, taky se ti to stává?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu se činil až sem valila oči :)) A máš pravdu ta modrá kráska je naprostá achhhh :)) byla to láska, ta láska na první pohled :)) Nedalo mi to a na krabičce je doporučený věk od třiceti :)) ale což ta vůně a ten pro mne účinek je víc nežli nějaké psaní na krabičce. A naprosto souhlasím s makeup nejsou kamarádi. A když je přetopená místnost nebo mi je horko tak cítím takové nepříjemné lepkání a může to být i po XXX hodinách.

      Vymazat
    2. Mě na pleti s makeupem cuckovatí, ale bez makeupu je super. S tím věkový rozhraním je to takový vtipný, všude na netu je od 25 :) a pro jistotu na krabičce věk není vůbec, byl v popisu na dárkovém balení denního a nočního krému. Ale řekla bych, že ani 25+ ani 30+ není správně, protože na ofiko stránkách v angličtině ani krémy Nutri Gold nenajdeš, tam to mají pod názvem Age Re-Perfect (stejná krabička, stejný obal, stejný popis - s kalciem, 10 vzácnými oleji a mateří kašičkou) a ten je dokonce určen pro zralou pleť :D, viz odkaz http://www.loreal-paris.co.uk/skin-care/age-perfect/intensive-renourish/day-cream.aspx Tak si z toho potom vyber :D

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat, kdy vyhlásíš nebo oznámíš tu Giveaway? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely post! I would love to get some of this stuff :D
    Following you now! Please follow back and return the support will truly appreciate it :D
    xoxo
    Awesome International Giveaway - January
    http://redraoalice.blogspot.com/2014/01/awesome-international-giveaway-january.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky. :) Zvu Tě k sobě na giveaway! O co hrajeme se dozvíš na blogu. :) Budu ráda, kdy žse zůčastníš, protože výhra stojí určitě za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  7. super darčeky :)))

    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné dárky a proč tak dlouho nebyl článek???

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu moooc ráda za každého prav. čtenáře)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda to jste toho dostala opravdu hodně. Kdybyste si to měla pořídit všechno sama, tak to je tak na to, aby vás z toho vytáhla půjčka 10 000 Kč. Ale tak to mám na Vánocích nejradši, že dostanu hodně věcí a třeba i takových blbin, které bych si sám nekoupil právě proto, že se mi to zdá třeba jako blbost. :)

    OdpovědětVymazat