neděle 24. ledna 2016

Nákupy-/Haul - "Leden 2016"

Ahoj a krásný večer krasotinky.

Zrovna sleduji seriál jak jsem poznal vaši matku k tomu jen tak projíždím různé stránky atd a najednou jsem si uvědomila, že je 24.1.2016 a blíží se konec měsíce a peněženka docela dost pláče z mých nákupů tenhle měsíc a to není ještě konec měsíce. Pchééé a to ještě nemám koupen dárek pro drahého. :)) Tak se tedy do toho vrhneme.

Jako první jsem navštívila levné knihy. Abych ulovila knihu od Chrise Cartera Dvojitý kříž neboť jsem si objednala z internetu všechny knížky tohohle spisovatele a tenhle první díl bohužel neměli. Tak jsem hledala kde ji ještě seženu a sehnala jupííí po dlouhém googlení NALEZNA. Teda abych nekecala našla jí má drahá polovička ale vrátíme se do obchodu levných knih :)) k tomu jsem tam ještě objevila autora Marka Watsona a jeho knihu Jedenáct a při cestě k pokladně jsem ještě zahlédla plánovací bločky na rok 2016 tak jsem ho popadla a jsem sním spokojená. Malý cestovní co víc si přát a v mé "bordel" tašce se neztratí. 

Takže suma sumárum knihy přes e-shop stály dohromady i s poštovným  966,- 
Dvojitý kříž (99), Jedenáct (39), kalendářík (39)    177,-


Pak jsem měla chuť na novou vůni neboť mou stálicí už roky je toaletka z Avonu Summer White a měla jsem náladu a chuť voňet zase jinak a tak jsem vzala parfumérie útokem ale se zklamáním vše mi smrdělo :/ a to co mi vonělo tak tím voní okolí a to jsem nechtěla .... tak jsem navštívila obchody v Ostravě Karolíně  a navštívila jsem tam ještě kavárnu Costa a dala jsem si své oblíbené caramel Latte. Ale zpátky do OC tam jsem ulovila z Tigera sluchátka za 120,- kaček a spokojenost :)) Další obchod ze zbytečnostmi tedy s pičičandama, které jsou skoro k ničemu ale svou roztomilostí je musíte mít :))) ještě se tam vrátím ... a né jednou :D Pak jsem ještě navštívila Clarie´s a tam jsem ulovila náhrdelník zlevněný z 469,- na krásných 130,-

Takže v OC Karolína to měla má peněženka za cca 339,- (i s kávou)

 ... opustila jsem Karolínu a Centrum a navštívila jsem shopping park  IKEU a tam jsem musela akutně pro svíčky a pro kovový svícínek :)) Jelikož mám obývák sladěn do šedo-zeleno,černo-bíla s nábytkem do světloučce hněda tak jasná volba byla bílá tedy vanilková + zelená jablíčková a k tomu jsem si vzala ještě 2 krásně vonící jedna po citrusech "asi" pomerančích  ...  barva oranžová a moje stálice barva červená s krásnou vůni "asi" po jahodách a ještě něčem :)) Teď při dlouhých zimních večerech s knížkou s-cela nezbytné. Cena svíček za jednu je 25,- (100) a svícen za 49,- // 149,-
Po příjezdu domů jsem si ještě odskočila do DM-ka potřebovala jsem sprcháč a chtěla jsem se podívat ještě tedy po nějaké toaletce a alelujáááá já ji našla. Mezi parfémovanými vodami ..... od značky Elizabeth Arden 5th Avenue naprosto ale naprosto perfektní květinová vůně .... neumím popisovat vůně pokud budete mít cestu do DMka oňuchejte sami a udělejte si o ní obrázek. V drogerce jsem nechala za sprcháč 29,- a za Elizabeth 578,-  teda sumasumárum 607 ,- 



Každý týden jednou chodíme  společně s drahou polovičkou na nákup a v běžných nákupech jsem ještě potřebovala deodorant čili "fičifuk" stálice od Dove byla jasná volbě zakoupena v Kaufu a pak jsme byli společně v Globusu nutně jsem potřebovala krém na ruce a chmátla jsem po značce Ziaja s kozím mlékem NAPROSTÁ BOMBA krásně hydratuje a nakrémované ruce vůbec nelepí k tomu božsky voní  :)) Dále jsem v Kaufu ulovila dózu na nějaké buchty, šnečky či chlebíčky prostě na to co Vás napadne :)) A k tomu jsem usoudila, že prahnu po sklenici typu "mason jar" a objevila jsem v ESAM červenou se štítkem na kterém drží křída takže se i kreativně zabavíte jenže doma křídu bohužel nemám :/// Tak jsem to ani neměla šanci vyzkoušet :))  

Další kalkulace mé peněženky je dóza 79,-
krém 55,
Dove 59,
sklenice s brčkem 79,- 

Poslednímu zaplakání a rozbrečení mé peněženky byly nákupy s mamuš kde jsme obchody braly útokem teda obchody :)) Návštívily jsme Megasekáček v Ově kde jsem jsem ulovila překrásné černé plesové šaty značky Elvi, petrolejovej svetr značky HM, 
zelené tričko s dlouhým rukávem od Evans a jeden černý cardigan a to vše nové ještě s visačkou :)) krom toho cardiganu :)) Ještě jsem odtamtud odnesla hračku žirafu pro naší psici :)) Útrata v Megasekáčku byla za krásných 225,- kaček 

A jako poslední nadlidský úkol bylo sehnat k plesovým šatům botičky :)) měla jsem představu http://www.kmsvatby.cz/krajkove-lodicky-cerne-a-stribrne.html
tyhle jenže za tu cenu a pokud by přišly ve špatné velikosti a nesedly by mi jako prdel na hrnec do toho se mi vůbec nechtělo tak jsme nakonec našly tyhle lodičky skoro totožné za 499,- kaček a ještě o více než polovinu levněji. 



A nakonec mého utrácení za tenhle měsíc bylo koupit "cvočky" na zeď k připevnění obrazků :)) za 36,-  jooo a ještě zítra jsi jedu vyzvednou balíček vzorků parfému z xparfemy.cz za 168,- korun 


Korunka ke korunce a jsme na částce 3.498 CZK fůůů :)) jsem se rozšoupla :)) Koukám na hodiny a 21:30 je na čase se rozloučit a popřát krásné sny. Já mám v plánu dnes jít spinkat trošku pozdějš neboť zítra utíkám až na noční :( už nyní se mi tam nechce. :)) Ale při pohledech na to za co jsem si za vydělaná penízky mohla koupit je mi hezky :)) a ještě vlastně jsem utratila 40,- kaček za losy a měla jsem tam výhru 1000,- no štěstíčko se na mě usmálo. :)) A co jste si tento měsíc pořídily Vy ??? 
Mějte se krásně zimně dokud nám ty bíle neroztaje a papáček. 





Žádné komentáře:

Okomentovat